2015. május 8., péntek

#Kritika 401.Anime/Manga Világ

link

Kinézet:
  Egyből felismertem a sablont, amint rákattintottam a blogodra. Természetesen nagyon szép, csak az a gond vele, hogy nem saját. Ha már a Deviantart-ról is veszel kölcsön sablont, én egy picit alakítanék rajta, hogy ne pont olyan legyen, mint az eredeti. A modulok rendben vannak, viszont van valami ami zavarja a szemem. Az első modul és a fejléc alatt lévő fehér csík. Szerintem kicsit összébb kéne húzni, hogy az a csík teljesen a fejléc alatt legyen, szerintem úgy jobban mutatna, de ez csak egy ötlet.
25/17

Tartalom:
  Mivel ez nem egy történetes blog, így nem sokat tudok elmondani róla. Régen szerettem a mangákat és animéket, elégé sokat olvastam/néztem, de mára ez elmaradt. Viszont ilyen blogokra mindig szükség van, ugyanis sokan szeretik még a mai napig is az animéket, magákat és ha egy helyen találják meg őket, akkor annak nagyon örülnek. További sok sikert a blogodhoz!
25/25

Összesen:50/42

G.B.Evelyne

1 megjegyzés:

  1. Kedves G.B.Evelyne!
    Köszönöm a kritikát! :)
    Igazság szerint annyira megtetszett az eredeti sablon, hogy nem szerettem volna semmit sem változtatni rajta, ezért is került fel a blogra így. A fehér csík engem is nagyon zavar, de nem tudok mit kezdeni vele, már próbáltam áthelyezni, összehúzni, de ugyan ott maradt.
    Köszönöm a kedves szavakat és örülök, hogy hasznosnak találod a blogom témáját. :)

    Köszönöm még egyszer a kritikát és a kedves szavakat! :)
    Üdv: Sakura

    VálaszTörlés