2015. április 8., szerda

#Kritika 390 Édes élet

Édes élet ( x )

Kinézet :

Hosszan néztem a fejlécedet és először tetszett, aztán az az iskolai folyosó a Teen Wolf sorozatra emlékeztetett. Aztán rá jöttem, hogy vannak benne pontatlanságok. Minek egy hosszú kihalt folyosó, ha mással is lehetne jellemezni a blogodat ? A színek tetszenek, jó az összhatása! Az oldalakat nagyon nehezen találtam meg, talán azt is a jobb oldali modulokba kellene helyezned a Történet és az Információk közé. 
A modulok elrendezése jó,  nem javítanék bele csupán ahogy említettem az oldalakat hiányolom. 

25 / 24

Történet : 

Megnézve a karaktereket eléggé meglepődtem, hogy magyar neveket kaptak, akkor már inkább egy külföldi iskolai történetet olvasnék. Ahogy említettem a Teen Wolfra emlékeztetett és még többet dob rajta az is, hogy az ő karaktereiket, az ő kinézetüket használod fel magyar nevekkel. Azt elismerem, hogy a főszereplőid karakterei passzolnak egymáshoz, de olvasva a történetet talán túl átlagos lesz. A rövid fülszöveged igen csak érdekes, viszont amikor a részeket kezdtem el olvasni, semmit nem váltott ki belőlem. Először mikor a blogod címét olvastam egy reality tévé sorozat ugrott be, támogatom valamilyen szinten ha már magyarul nevezted el az emberkéket, akkor magyar legye a cím is, de nem tudom mennyire lehet Édes élet ez a történeted?
Nagyszerű a helyesírásod, jól fogalmazol és még a részek hossza is, igen csak hosszú! Amikor megláttam Dylant reménykedtem, hogy egy fanfictionba csöppentem, de óriásit tévedtem ezt elismerem. Nos, nem mindenkinek egyforma az ízlése, de attól a blogod még lehet jó! Azt ajánlom ne add fel az írást, talán még viheted ezzel valamire.... próbálj több érdekességet bele vinni! Sok sikert a továbbiakban!

25 / 20

Összesen : 50 / 44

2 megjegyzés: