2015. április 7., kedd

#Kritika 386 A Rendszer


A Rendszer ( x )


Történet :

Mivel csak a történetről kérsz kritikát így a pontoknak is csak a felét kapod, azaz maximum 25 -öt. Szeretném azért megjegyezni, hogy a blogod külseje egyhangú és kopár, de nem is beszélek erről többet, mert a történetedről kell. 
Ahogy elolvastam az útmutatódat, számomra értelmetlen és túlságosan politikai irányba ágazik a történeted. Természetesen nem a jelenben és nem is a múltban íródó, hanem a jövőben. Az hogy valaki végre nem a középkorban képzel el egy történetet, hanem a jövőben az igen csak jó pontnak számít. Nos szerény személyem utálja a politikát, igazság szerint nem is nagyon szoktam vele foglalkozni. A helyesírásod és a fogalmazásod is lenyűgözően pontos. A rétegeknél már elkezdet érdekelni valamennyire a történeted. Egy kicsit félve olvastam el az első részedet, nem tudva hogy mire számítsak. Minden sorát imádtam, már nem politikai szempontból tekintettem rá, hanem egy sokkal de sokkal jobb dolog ként. A történeted nagyon emlékeztet egy Böszörményi Gyula könyvre, de mellette az Éhezők viadalára is! Fantasztikus az írásod, talán még a későbbiekben nyomon fogom követni az irományod.
Gratulálok a blogodhoz és további sok sikert! 

Összesen : 25 / 25

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és el sem hiszem, hogy 25/25 pontot értem el! Elképzelhetetlenül hálás vagyok, amiért elolvastad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen szakítottam időt a blogodra és írtam meg a kritikát! :)

      Törlés