2015. április 5., vasárnap

#Blogajánló


by Sam Wilberry


Fülszöveg:
  "Úgy tartják, hogy az ember bármit megtenne a családja biztonsága érdekében. Mennyire igaz ez? Millyben újabb Párválasztót rendeznek, és Amber Crown elhatározza, hogy jelentkezni fog. A barátságos, mély lelkületű lány az elején nem is sejti, hogy az ő sorsa már azelőtt meg volt pecsételve, mielőtt rádöbbent volna a fájdalmas igazságra. Harcolnia kell egy titokkal, ami fájdalmasan nyomja a szívét, és meg kell birkóznia megannyi ellenséggel, akik a bukását kívánják... Mi a célja? Mennyit képes elviselni a szív, és mennyire futja az erőnkből, ha rosszakaró emberek tucatja vesz körül bennünket? Mit számít egy kialakulóban levő vonzalom, ha egy idő után már semmi sem motivál a feltörekvésre? A palotában rajta kívül harmincnégy lány küzd elvetemedetten a koronáért és Harry herceg kezéért. Ki lesz a győztes? Mi a fontosabb: egy valódi lelki társ, aki mellettünk marad jóban-rosszban, vagy egy kétszínű győzni akaró ellenség, aki tökéletesen ért a nép megvesztéséhez, és mindenkivel megkedvelteti magát... Azonban eljön az idő, amikor az álarc lehull, és akárcsak a napfény, ahogy elűzi az éjszaka sötétségét, feltárva a világot, a dolgok egyszeriben láthatóvá válnak..."

Véleményem:
  Olvastad a Párválasztót! Tetszett a könyv! Akkor itt a helyed. Sam Wilberry, újabb csodálatos bloggal indít, aminek az alaptörténete, a híres Kiera Cass által írt sorozat. Biztos vagyok benne, hogy a tagok közül sokan hallottak róla, esetleg olvasták is. Én Sam által ismertem meg és körülbelül egy nap alatt be is fejeztem, az első részét. De most nem a könyvről szeretnék nektek beszélni, azt majd egy másik bejegyzésben. 
  Sammel alig pár héttel ezelőtt ismerkedtem meg, az interneten. Büszkén mondhatom, hogy szereztem magamnak egy új barátnőt. Remek ember, ha segítségre van szükséged, szívesen segít, ha csak beszélgetni szeretnél valamiről, meghallgat, emellett a szabadidejét olvasással és írással tölti. Nem csak ez az egy blogja van, de biztosan hallottatok már a többiről is, mint például: On The Way To The Truth.
  Nagyon tehetséges írónő, aki betéved hozzá, az biztosan megszállottja lesz a történeteinek. Én így voltam vele és nagyon örülök, hogy azon a bizonyos napon, rákattintottam a linkjére és beleolvastam a történetébe. Ha nem tettem volna meg, most bánnám. 
  Igaz a történet még nagyon az elején van, de már most telis-tele van izgalmas jelenetekkel. Ma este kerül fel a következő fejezet, amit én már olvashattam, így biztosra mondhatom, hogy nagyon jó lesz. Hosszú és izgalmas! Innentől kezdve, pedig Harry is többször jelenik majd meg a fejezetekben, erről ő biztosított minket. Az új részek, pedig vasárnaponként érkeznek a blogjába!
  Őszintén fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék, mert ha belemerülnék, akkor jó hosszú szöveget hoznék össze, azt pedig nem mindenki szokta elolvasni, de biztos vagyok benne, hogy Sam-nek ez is sokat fog jelenteni, mivel számára ez meglepetés lesz. Nem tudja, hogy mire készülök, de remélem örülni fog neki!
  Szóval ennyi lenne a véleményem. Bízz bennem, nem fogod megbánni, ha követed a történetét! Jó szórakozást és olvasást kívánok nektek!

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése