2015. március 21., szombat

#Kritika 378 Lea története

Lea története
Kinézet:
Mikor megnyitottam a blogodat, először az tűnt fel, hogy nincsen fejléc a blogotokon, helyette egy lila keretben van a cím. A fejléc, számomra a blog egyik legfontosabb része, ami, ha jól ki van dolgozva, akkor a történetről is megtudhatunk dolgokat. Mivel a ti blogotokon ilyen nincs, ezért ez alapján sem lehet dönteni, hogy tetszeni fog-e a történet avagy sem. A fejlécnek a hiányát szerintem pótoljátok, mert, mint mondtam, ez egy nagyon fontos dolog a blogokon, ami által jobban is fog kinézni a design. Ezután jobban szemügyre vettem és sajnálom, de azt kell mondanom, hogy nekem nem tetszik a blog designja. A háttér egy olyan kép, ami egyáltalán nem illik egy blognak a hátteréhez és az sem tetszik benne, hogy mozaikos és, hogy a görgetéssel együtt mozognak a háttérben lévő képek. Ezt a képet szerintem cseréljétek le valami egyszerűbb, letisztultabb hátérre és a sablontervezőben állítsd be, hogy ne mozogjon együtt a háttér a görgővel. Ha esetleg nem találtok megfelelő hátteret, akkor nyugodtan szólj és segítek keresni valami jót.
Mindig is előnyben részesítettem az egyszerű sablonokat, mert azokból több mindent ki lehet hozni, mint a többi sablonból. A blogotokon nem ez a sablon van beállítva és megmondom őszintén, hogy nekem nem tetszik, hogy a sablon egy része átlátszó és látni lehet alatta a hátteret. Szerintem itt is jobban mutatna a szépen kidolgozott egyszerű sablon. A betűtípusok túl nagyra vannak állítva, elég lenne 12-es méretű is. 
A modulok sorrendjében is fedeztem fel hibákat. Hiányolom a rendszeres olvasók feliratkozó modult, ami szerintem nagyon fontos egy blog életében. Ezt a hiányosságot majd pótoljátok, ha tudni akarjátok, hogy hányan akarnak feliratkozni a blogotokra. A chat színei sem tetszenek, teljesen elüt a blog többi részétől, szerintem jobb lenne egy átlátszó chat, ami a kinézethez igazodik. Az oldalakat is hiányolom a blogról, amiben a szereplők oldalt is értem. Én szeretem megnézni a szereplőket, mielőtt még elolvasom az adott történetet.
Modulok helyes sorrendje:
- Rendszeres feliratkozók
- Információk
- Chat
- Eddig, hogy tetszik a történet?
- Összes oldalmegjelenítés
- Blogarchívum
- Cserék
- Írók
25/15

Történet:
Mivel csak négy rész van fent, ezért nem tudom olyan sokat mondani a történetről. Nekem ez egy átlagos, iskolás sztorinak tűnik, de az kivétel, hogy a főszereplő lány hangszeren is tanul játszani. Nekem nem tetszik, hogy annyira elsiettétek az eseményeket. Még alig ismerkedett mg Lea és Anett, de máris elmondta Lea, hogy miket érez a hárfával kapcsolatban. Az meg kifejezetten nem tetszett, hogy Lea utána rákérdezett, hogy ezután a néhány szavas beszélgetés után barátnők-e Anettal. A való életben nem hisze, hogy megszoktuk kérdezni, hogy akkor most barátnők vagyunk?, mert én úgy hiszem, hogy egy barátságot lassan, lépésről-lépésre kell felépíteni. Egyszer azt írtátok, hogy Dóri, Lea és Alíz barátnők, aztán Alízból pedig már Adél lett, utána pedig újra Alíz. Akkor most hogyan is hívják szegény lányt? Próbáljatok meg törekedni a pontosságra és, ha egy szereplőnek már meg van a neve, akkor azt ne változtassátok meg állandóan.
Az olvasás során rengeteg elírást találtam, amik nagyon szúrták a szememet. Mielőtt még feltennétek az adott részt, előtte olvassátok el néhányszor, hogy kitudjátok a hibákat javítani. Találtam benne egy gyakori helyesírási hibát, amit rengetegen elszoktak véteni, csak úgy, mint ti. A milyen szót gyakran nem tudják, hogy j-vel vagy ly-vel kell írni. Nos, azt, hogy milyen, ly-vel kell írni és az ezekből adódó hibákat szerintem javítsátok ki a blogon. Én azt javaslom, ha nem tudjátok leírni az adott szót, akkor keressetek rá a googleon és akkor választ kaptok rá.

25/15

Összesen: 50/30

Ne haragudjatok, hogy, ha megbántottalak titeket valamivel, nem állt szándékomban. Remélem megfogadjátok a tanácsaim. További sok sikert a bloghoz!

Anastasia B.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése