2015. március 19., csütörtök

#Kritika 374. Álomtól Aranyig

Kinézet:
  Egy rossz szót sem tudok rá mondani, mivel gyönyörű! Sokkal jobban tetszik, mint a régi, bár én egy aprócska dolgon változtatnék. A lelkes közönség-et a menü alá tenném, hogy könnyebb legyen a feliratkozás a blogodra!

25/24

Történet:
  A történeted már akkor is tetszett, amikor még csak a prológusod volt fent. Bő szókinccsel rendelkezel, amit szépen használsz. A részeid hosszúak, ami nekem mindig örömet okoz a blogoknál, hiszen ez az jelenti, hogy sokáig olvashatom, ha új rész kerül fel, nem pedig csak 2-5 percig. Tetszik, ahogy alakítod a történeted, így nyomon fogom követni, mivel kíváncsi vagyok, hogy mit tervezel még bele. Ami nekem kicsit sok az néha a leírás. Természetesen leírás is kell a részekbe, de én jobban szeretem, amikor nem haladja meg a párbeszédek számát, de ez nem hiba. Sőt ha a blogolást tovább is szeretnéd folytatni, például könyvkiadással, akkor ott ez nagyon jó! Tetszik az új design, ahogy a történeted is, szereztél egy új feliratkozót!
25/23

Összesen:50/47

G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Drága Evelyne! Nagyon szépen köszönöm, hogy ismét időt szakítottál rám, és örülök, hogy az új design elnyerte a tetszésed. :)

    Ölel,
    Leah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szívesen írtam neked kritikát!
      Ölel, Evelyne.

      Törlés