2015. március 19., csütörtök

#Kritika 373. Rózsaszín Királylány


Rózsaszín Királylány (x)

Kinézet:
  Nem is tudom mit mondjak. Én nem igazán vagyok a világos színek mellett, bár az igaz, hogy a személyes blogokra inkább ez jellemző és ez így jól is van. Én viszont egy kicsit alakítanák a kinézeten és mondom is hol. A fejlécen mindenképpen. Így is jó, de szerintem sokkal jobban mutatna, ha könyvek szerepelnének raja és egy lány, aki ír, esetleg laptop van a kezében. Kiemelné a blogod. A betűknek a színét is megváltoztatnám feketére vagy nagyon erős szürkére, mert szerintem úgy kiemelődne, amit írsz. Ennyi lenne, amit a kinézetről mondani tudnék. Semmit sem sértésnek szántam, csak elmondtam a véleményem, remélem nem bántottalak meg!

25/20

Pár szó a blogról:
  Mivel ez nem történetes blog, itt nem fogok pontozni, csak pár sorban leírom, hogy mi tetszik benne. Örülök, hogy írsz benne magadról, leírod, hogy mit szeretsz és mit tervezel, ezzel megismerteted magad az olvasóiddal. Tetszik a tervezett könyvlistád is. S nagyon tetszik a Nem vagyok fura... c. bejegyzésed is. További sok sikert!

Összesen: 25/20

G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    Igazság szerint nálam a fejléctéma mindig is kérdéses volt, hiszen nem tudok jó fejlécet csinálni, viszont nem szeretnék mástól rendelni sem, ezért inkább magam próbálkozom. Semmivel sem bántottál meg!
    Mindent nagyon köszönök!

    Üdv, Rózsaszín Királylány

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hidd el senki sem úgy kezdi, hogy megy neki, de próbálkozások után sikerülni fog!
    Nagyon szívesen!
    Ölel, Evelyne

    VálaszTörlés