2015. március 18., szerda

#Kritika 369 My life...

My life... ( x )

Kinézet :

A fejléc szép és talán még illik is a blogodhoz. A színek nekem tetszenek, nem túl sok, de nem is kevés. A modulokban van olyan amin változtatnék.... pl. az elérhetőségeket az információkhoz írnám, fölösleges két külön helyre tenni. Blogarhívum helyet csinálhatnál neki egy oldalt és ott az olvasóknak sokkal könnyebb átlátnia a részeket. A modulok sorrendjén változtatnék : 
- Oldalak ( Főoldal, Fejezetek, Szereplők, Kritikák, Díjak )
- Történet 
- Információk ( Blog nyitása, zárása, elérhetőség.... stb. )
- Látogatók 
- Olvasók 
- Chat 
- Cserék 
- Magadról a profilod 
Ami a legjobban zavar, hogy a sablonod nem elég nagy. A jobb oldalamon, olyan öt centiméteres fehéren álló csík van. Lehet csak az én gépem mutatja így, de számomra zavaró. 

25 / 18

Történet : 

Nem szeretnélek megbántani, de nem olvastam végig a történetedet. Bele - bele olvastam, így a szerint fogom elmondani a véleményemet! 
Nem fogott meg a történeted, számomra sablonos egy szerelemmel és kisebb drámákkal megspékelve. Megnéztem a szereplőidet és számomra zavaró, hogy a legtöbb karaktert a Vámpírnaplókból vetted. Továbbá kevered az angolt a magyarral, hogy érts mondok egy példát Emma Morgenstern - Dániel Zsarnóczky. Azt javasolnám, hogy kérj rendezett képeket, sokkal szebb lenne, továbbá ha mindenkiről egy kisebb gondolatot írnál, nem pedig adatokat, azok a történetből is kiderülhetnek. 
A történetre vissza térve, nem találtam izgalmasnak. Javíthatnál a helyesírásodon és figyelhetnél még a fogalmazásodra is. Szép kerek össze függő mondatok legyenek. Próbáld meg egy részt úgy felépíteni, hogy gondolatok, párbeszédek is legyenek benne. A párbeszédnél tudja az olvasó mikor ki mit mondott, a részt pedig próbáld egy személy szempontjából felépíteni, mert hat sorért felesleges más karakterre kitérned! 
Nem szerettelek volna megbántani csak a véleményemet írtam le! 

25 / 16

Összesen .: 50 / 34

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése