2015. március 14., szombat

#Kritika 363 Bloodyromantic

Bloodyromantic (Link: x )

Kinézet:
Mikor megnyitottam a blogodat, az első ami feltűnt, hogy nincsen fejléc. Vicces az, hogy nincs hiányérzetem tőle, hiszen a blogod olyan rendezett és szép, hogy felesleges lenne oda még egy fejléc is. De lehet, hogy azért is nincs, mert rengeteg novella és regény található a blogodon. Ez a kódolás nekem nagyon tetszik. A színek összhangban vannak egymással, minden pontosan és jól el van helyezve. Az egyetlen ami nem tetszik a designban az a csíkozott blogháttér. A fölötte lévő részben virágos a háttér, szóval nem igazán értem, hogy az a csíkozás hogyan került oda. Minden már teljesen rendben van és ezen kívül, semmibe nem tudok belekötni.
25/24

Történet:
Remélem nem haragszol meg, ha azt mondom, hogy nem olvastam el mind a tizenegy regényedet és kétszáz novelládat, de néhányba beleolvastam. Nagyon tetszettek azok a novellák, amiket elolvastam. Nagyon jól tudsz bánni a szavakkal és látni, hogy nem ma kezdtél el foglalkozni az írással. Fantáziadúsak az írásaid, amiket élvezet olvasni. A fogalmazásod is nagyon tetszik, és a helyesírási hibákat sem találtam sehol. Tényleg nem tudom, hogy még mit írhatnék, hiszen nagyon jól írsz, igazán tehetséges vagy. Gratulálok!
25/25

Összesen: 50/49

Anastasia B.

1 megjegyzés: