2014. december 20., szombat

#Kritika 359 Secrets of empire


Secrets of empire

Kinézet:
  Ez már nem a megszokott design, de bevallom, kezd jobban tetszeni, mint a régi megszokott. Amint megnyitottam a blogot egy kellemes érzés fogott el. Tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy ne a borítójáról ítéld a könyvet, ebben az esetben a blogot, viszont én mindig ezt teszem. Sokkal nagyobb kedvel kezdek hozzá, ha tetszik a design az olvasáshoz. És ennek a blognak nekem tetszik minden egyes szöglete. Ötletesnek találom, hogy alakítottátok ki a modulsávot. Mindenről külön írtatok, ami nem olyan gyakori a mostani íróknál. Minden egyszer szereplőről is vannak részletek, ami engem megfog, hiszen így már úgy kezdhetek neki a blognak, hogy tudok néhány részletet róluk. Az előzetesek nagyon tetszettek. Jól vannak összevágva, kíváncsivá teszik a blogotokra látogatókat. Látszik, hogy sokat dolgoztatok az összeállításon, ami engem boldoggá tesz. Én egy dolgot viszont én valamin változtatnék. Azt a modult, ami a következő rész érkezését jelzi én feljebb tenném, mert alig észrevehető. Én sem vettem volna észre, ha nem őrül meg az egerem és visz teljesen le az oldalatok aljára. Viszont ezen kívül, semmibe sem tudok belekötni. Minden nagyon tetszik.
25/25

Történet:
  Tetszik a történet, nem is kicsit. Igaz nem olvastam belőle nagyon sokat, de megfogott és ígérem, hogy az egészet elolvasom majd. Nagyon tetszik a fogalmazásotok! Kevés olyan blog van, ami már az első két rész után felkelti az érdeklődésem, de a tiétek azok közé tartozik. Érdekes. Izgalmas. És titokzatos. Ahogy olvasni kezdtem, azt gondoltam, hogy boldog bekezdés lesz, de a végére rájöttem, hogy tévedtem, hiszen az apjának nem nyílt ki az ernyője... Nagyon tetszik az ötletetek és kíváncsi vagyok mit hoztok ki belőle. Igazából nem tudom, hogy megosszátok-e a blogotokat a csoportokba, de ha nem akkor szerintem tegyétek, mert nem én lennék az egyetlen, akinek elnyeri a tetszését. Több olvasótok lenne és tudom, hogy az milyen örömöt képes okozni, hiszen én is írok. Ha már megtettétek bocsánat, biztosan nem vettem észre. További sok sikert és ne adjátok fel, mert ügyesek vagytok!
25/25
50/50

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése