2014. szeptember 13., szombat

#Kritika 354 Hotel Blue Pearl

Link

Kinézet:
  A fejléced, nekem valamiért tetszik. Talán mert a nyarat színbolizálja, amit imádok és aminek sajnos már vége lett. Ami nem tetszik a fejlécen, az nem más mint a cím színe. Szerintem sokkal szebb lenne, ha valami sötét barnával lenne rajta az írás, hiszen az jobban passzolna a designhoz. A többi az minden tetszik, ahogy van. Az a kis üdvözlés pedig mosolygásra késztetett.
25/23

Történet:
  Bevallom nekem az első rész kicsit zavaros volt, de valami tetszett is benne, ami arra késztetett, hogy tovább olvassam. Nem vagyok oda a harmadik személyben írt történetekért, de azért folytattam és nem bántam meg. Tetszik. Igaz nem olvastam el az egészet, csak az első évad első öt részét és az utolsó felkerült részt. Látszik, hogy van tehetséged az íráshoz. Fejlődsz. A részek egyre hosszabbak és izgalmasabbak. Nekem bejön a történeted. Észrevettem, hogy csak 21 rendszeres olvasód van. Szerintem ezen lehetne változtatni, csak annyi lenne a dolgod, hogy cseréket kérsz, kritikákat és megosztod a csoportokban a blogod. Biztos vagyok benne, hogy bővülne az olvasóid köre. 
További sok sikert!
25/23
Összesen:50/46

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése