2014. július 9., szerda

#Krtika 319 Story of my life

Story of my life
Kinézet: Kicsit nehéz, úgy kritikát írnom, hogy én rendszeres olvasód vagyok, de megpróbálóm. A fejléc szép lenne, de kicsit ijesztő a jobb oldala. Nem kellett volna oda az az arc. Anélkül jobban mutatna. De ha még tovább nézem a fejléced, nekem úgy tűnik, mintha egy textúrára lenne rá rakva minden kép.
A moduloknál, annyi változtatást csinálnék, hogy a feliratkozókat feljebb helyezném.
25/20

Történet: Hát mit mondjak? Az elejétől követem a blogodat, és azóta is nagyon tetszik. Kevés blog van, amiben ilyen nagy szerepet játszik Lou és Lux is. A történetet figyelve, azon gondolkozom, hogy ez most milyen történet? Már mint, Emma kibe fog bele szeretni. Mert, ahogy viselkedik, akkor szerintem Zayn-be. De, ha Harold drágát is bele vesszük a képbe, akkor Harry szerzi meg magának a lányt.
25/25
50/45
Remélem, nem vagy csalódott! Nagyon várom a következő részt! :)
Fanni 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése