2014. július 12., szombat

#Kritka 325 Halálra ítélve

Halálra ítélve
Kinézet: A fejléc önmagában véve nagyon szép, csak annyi, hogy a középső karakter nagyon homályos. 
Annyi problémám van a kinézettel, hogy nagyon kicsik az oldalak. És ha bele megyek, akkor a fejlécre nyomva, nem tudok vissza jutni a főoldalra.
25/15

Történet: Mivel még csak a prológus van fenn, sok mindenről nem tudok írni. De az első. Nagyon kicsik a betűk. Nem sértésnek mondom, de belép egy olyan ember a blogodra, akinek nagyon rossz a szeme, nem tudja majd elolvasni, az én szemem jó, de nekem is nehezemre esett elolvasni. Ezzel légyszíves kezdj valamit! 
Ezen felül viszont, nagyon érdekes történet. Helyesírási hibát nem találtam benne. De a történetben felfedezek egy kis sablonosságot. Sajnálom, hogy ezt meg kellett tudnod.
25/15
50/30
Remélem nem bántottalak meg.
Fanni 'xx'

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Köszönöm, hogy foglalkoztál a blogommal. :)
    A designban igyekszem kieszközölni azokat a dolgokat, amiket említettél, kivéve a fejlécet, mert az szerintem mesteri.
    Tudom jól, hogy nehéz egy rövidke prológusnután ítélkezni, de megkérdezhetem, hogy mi a sablonos?
    Még egyszer köszönöm,
    Sheila

    VálaszTörlés
  2. Elég sok blogban szerepel, az hogy a lány drogozik.

    VálaszTörlés