2014. július 30., szerda

#Kritika 337 Fény a sötétben

Link( x )

Kinézet:
A fejléced nekem tetszik, szép munka. A képek szépen vannak összemosva, bár én nem halványítottam volna el ennyire a hátteret. A textúra is szép amit ráraktál és a szereplők is szépen vannak kivágva.  Viszont én a címét más betűtípussal írtam volna. A kinézet is nagyon tetszik, bár a a rózsaszínt nem igazán értem, hogy hogy kerül oda, de ezen kívül minden a helyén van.
Gratulálok nagyon szép munkát végeztél.

Történet:
Tetszik a történeted, bár nem tudok róla olyan sokat, hisz csak a prológus van fent. Az írásod rabul ejtett és azt vettem észre, hogy minél többet akarok, de sajnálatosan a sorok véget értek. Nagyon szépen fogalmazol, az eseményeket már a szemem előtt láttam. Se helyesírási, se elütési hibát nem vétettél ami külön plusz pont. Sajnálom de többet nem tudok mondani mert csak a prológus van fent és egy nagyszerű blog birtokában állsz. 
Sok sikert a továbbiakhoz.

Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Anastasia B.!
    Köszönöm a kritikát, és köszönöm kedves szavaidat. :)
    Örülök, hogy tetszett a történetem. :)
    Köszönöm még egyszer a kritikát! :)
    Üdv: Sakura

    VálaszTörlés