2014. július 24., csütörtök

#Kritika 335 Nettike versei

Link: ( x )
Kinézet:
Sajnálom, de nekem nem igazán tetszik. Minden olyan túl színes, nincs meg az az összhang, magabiztosság amit a kinézet tud árasztani. Most inkább olyan zavaros, kesze-kusza, bohó. Szerintem kérhetnél egy design oldaltól(akár tőlünk is) egy másik fejlécet, ami majd az oldal szerepét tudja sugallni. Én másik sablont is választanék, szerintem az egyszerű sablon sokkal praktikusabb és kedvedre is formálhatod. 

Történet:
Ilyenfajta bloggal még nem igazán találkoztam, de tetszik. A verseid és a novelláid is fantasztikusak. Egy költő veszett el benned. Nagyon jól írsz és hű, kifogytam a szavakból. Nem tudok rosszat mondani az írásaidról. Gratulálok a tehetségedhez és az írásaidhoz. Így tovább!

Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. :) Hát... A design-ban próbáltam egy kis színességet és játékosságot vinni, lehet, hogy túlzásba vittem. Általában ilyen témájú blogokhoz nehéz fejlécet csinálni, ezért itt is inkább a bohém dolgok jutottak eszembe, és ez sült ki... :D
    Örülök, hogy tetszenek a verseim, esetleg nézz be máskor, véleményezz nyugodtan! :D
    Netti

    VálaszTörlés