2014. július 12., szombat

#Kritika 323 Nem oda tartozol

Nem oda tartozol
Kinézet: Nem tudok rá mit mondani. Nekem nagyon tetszik, a fejléced, különösen azért, mert gif-es megoldású. A fejlécbe nem tudok bele kötni. És mivel felfedezem a fejlécen a zöld színt ezért a háttérbe sem tudok belekötni.
A moduloknál, annyi csak egy apróság, hogy a chat színét mielőbb megváltoztatnám egy kevésbé feltűnőre. A szereplők nekem nagyon tetszenek, ahogy meg vannak csinálva. A blog archívumot én kitörölném, ha van fejezetek oldal.
25/23

Történet: Nem sablon blog, manapság nagyon kevés Harry Potter blog létezik, és én eddig kettőről írtam kritikát. Nagyon szépen foglalmazol, nagy jövő áll előtted. Annyi bele kötni valóm lenne, hogy talán írhatnál egy kicsivel több leírást. Annyit mindenképp hozzá kell tennem, hogy már a prológus után kíváncsian olvastam tovább a történeted, majd csalódottan fejeztem be. Nem azért mert nem tetszik, hanem mert nincs több rész fenn. Pedig teljesen felvagyok pörögve.
25/24
50/47
Gratulálok a blogodhoz, nagyon szép munka, csak így tovább.
Fanni 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése