2014. július 9., szerda

#Kritika 315 Forbidden love in the Middle Ages

Forbidden love in the Middle Ages
Kinézet: Hú ha, kicsit meglepődtem. Mikor először megnéztem a blogodat, még nem ez a fejléc volt. Az nem tetszett, de ez tetszik. Anastasia, mindig is szép fejlécet csinált/csinál. Én a helyedben a jelentkezéseket, lejjebb raktam volna. A chat színét megváltoztatnám. Nagyon el üt a blogtól, és ez nagyon feltűnő. Az oldalakat és leraknám a modul sávba.
25/23

Történet: A történet, nagyon tetszik. Nem találkoztam még ilyen bloggal. Ebből látszik, hogy nem sablonos. Nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle. Egy valami nagyon szúrja a szememet. Miért kellenek bele az áthúzott szavak. Egy történetbe az nem illik bele. Kíváncsi vagyok mi lesz a lány és Harry kapcsolatával.
25/23
50/46
Gratulálok a blogodhoz, csak így tovább.:)
Fanni 'xx'

2 megjegyzés:

  1. Elnézést kérek az előbbi kellemetlenségért, de a gépem be zavarodott, és egy másik krtikát rakott be. Elnézést kérek tőled Anastasia.:)

    VálaszTörlés