2014. június 15., vasárnap

#Kritika. 304 Lélekvándor.

Lélekvándor. ( x )
Design: Őszinte leszek, nekem a design nagyon tetszik, de azért van pár dolog amibe bele tudok szólni. A fejléc magában szép lenne, csak a jobb oldalon- a lány nem kéne oda. Valamiért nem illik a fejlécre+ nincs is effekt rajta ami igen csak feltünő - számomra- . Szerintem nélküle sokkal jobban nézne ki. 
- A blog szélességét egy kicsit levinném, túl széles. 
- A fejléc alatti kis szöveget a modulsávba illeszteném. Nekem úgy tűnik mintha csak oda lenne dobva, a modulsávban szépen kilehet emelni az információt, nem kell pont a fejléc alá helyezni. 


Történet: Hát ez nem igazán történet, inkább versekből és novellákból álló blog, ami nem kicsit lepett meg. Ez az első olyan oldal ahol ilyeneket találok, és nagyon is örülök neki! A versek gyönyörűek, a novellák is nagyon jók, nagyon tehetséges vagy! Meglepődtem amikor 133 feliratkozót pillantottam meg a modulsávban, többre tippeltem! Az a lényeg, hogy ne hagyd abba, csodálatosan írsz, imádom a blogod, főleg a verseket! Sok sikert a továbbiakban, bár szerintem nélküle is megleszel!


Sara.x

1 megjegyzés:

  1. Drága Sara!

    Köszönöm szépen a kritikát, nagyon örülök, hogy tetszik a blogom!:)

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés