2014. június 11., szerda

#Kritika 302 A Tündérmese mögött

A Tündérmese mögött
Link .: ( X )

Kinézet .: 

A kinézet úgy ahogy van, pocsék! A fejléc csak félig látszódik, a felét, mintha levágtad volna. Háttérrel és a sablonnal sem vagyok megelégedve ( lehet, hogy Te igen, de ez a véleményem ), a modulokba is vannak belekötni valóim. Vegyünk mindent sorba, ahogy említettem a fejléc nem teljes ez nagy baj. Minek legyen, ha csak a fele látszik ? A karakterek kiválasztása sem a legjobb, a fiú mosolyog, míg a lány túl komoly. Nem tudom, hogy Te kérted így vagy így alakult, de nem szép. Bele olvadnak a háttérbe, a cím sem a legszebben van felírva, akkor egy világosabb színt választottam volna. A fejlécre angolul van rá írva, míg mikor megnyitom az oldalt, fönt " A Tündérmese mögött " szöveg szerepel, ezen is változtass. Tudom, hogy a fejlécet rendelted, de nekem nem tetszik. Sablon és háttér .: nos, a sablont Én egyszerűre állítanám a helyedbe sokkal jobban állna. A hátteret le cserélném egy sokkal világosabb színre, talán itt is választhatnál egyszerűt. Ha a világos színeket nem kedveled, akkor maradhatsz a sötétebbnél is. ( Ha Te nem tudsz készíteni egy teljes design, akkor akár rendelhetsz is ! ) Az oldalakat tehetnéd a jobb oldali modulokba és maradhatna fent, csinálhatnál egy " Fejezetek " c. oldalt és oda linkelhetnéd be az összes fejezetet, ezzel segítve az olvasónak megtalálni, amit keres. A blogarhívumot, pedig akkor el távolítanám, mert két helyen ugyan azt megtalálni fölösleges. " Üdv Franciska♥ első blogján :) " helyett lehetne a cím " Információk " itt minden lényeges dolgot leírhatsz, amit közölni szeretnél vagy fontos tudnia az olvasónak. Ide írhatnád azt a szöveget is, hogy Alexander Rybak fanfiction.  Hiányolok még egy chatet, ahol a kapcsolatot tudnád tartani az olvasókkal! Remélem megfogadsz pár tanácsot belőle!

25 / 14

Történet .:

A betűméretek legyenek mindig egyformák! A részek hosszúak, ami jó, de talán már zavaró. Kevés képet használsz, ami viszonylag jó. Soha nem jó egy blogban, ha tele pakolják képpel. A helyesírásod jó. A rész hossza miatt, arányosan vannak gondolatok, események és párbeszéd is. Ahogy látom a blogot már befejezted, ha csak nem tévedek.
A részekbe bele olvastam, de nekem sajnos nem tetszik, nem tudja lekötni a figyelmemet.

25 / 23

Összesen .: 50 / 37

Remélem megfogadsz pár tanácsot. Nem bántásnak szántam, csak elmondtam a véleményemet! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése