2014. június 6., péntek

#Kritika. 296 Everyone has another side

Everyone has another side ( x )
Kinézet: Őszinte leszek, a fejléc nekem nem tetszik. Túl van zsúfolva. Néhány feliratot nem lehet elolvasni. A jobb oldali lány képe pixeles. Nagyon nehezen lehet valamit kivenni a fejlécből. Csak hosszas nézés után vettem észre a jobb alsó sarokban lévő feliratot. Ezt kérlek korrigáltasd! A moduloknál, nos én a chat-et feljebb raknám, és a blog archívumot kitörölném. Mivel az oldalak menü pontban szerepel a Chapters oldal. És ha már a főbb címeket angolul írtad akkor a többit is írd át arra. Furán néz ki. Például: van a Köszönet pont, az magyarul van a Next Episode, pedig angolul. Vagy egyik vagy másik. Egyszerre kettő ne legyen. A háttér illik a fejléchez.
25/15

Történet: Nagyon szépen írsz. Remekül válogatod meg a szavakat. Nagyon tetszik, hogy tagoltan írod a történetet. Nincs túl bonyolítva. Olvastam, hogy közvélemény kutatás alapján választottad ki a férfi főszereplőt. Miért Harry? Annyi blog van már róla. Minden csapból az ő sztorijai folynak. De remélem, nem egy sablon blog lesz, amiben Harry egy agresszív állat és bántani fogja a lányt, és reménykedem, hogy nem házasság vagy szerelem lesz a vége. Ezeket leszámítva nagyon jó történetnek nézünk elébe.
25/20
50/35

Remélem nem bántottalak meg! Ez az én véleményem. Mindenkié más és más.
Fanni 'xx' 

1 megjegyzés:

  1. Szia Fanni!
    Köszönöm szépen a kritikát és az időt, amit a megírására szántál! A design-ról mindenkinek más és más véleménye van, ahogy a történetről is. Igazából a közvélemény-kutatást azért eszközöltem, mert egy jó éve már létezett ez a blog és Harry volt a főszereplő, csak valamilyen oknál fogva kitöröltem a blogot. A megmaradt olvasóim ezért szavaztak a banda tagra, mert az eredeti történetben is ő volt a főszereplő.
    Még egyszer köszönöm a kritikád!
    xxx
    crucian

    VálaszTörlés