2014. május 31., szombat

#Krtika. 294 Addicted To You

Addicted To You ( x )
Kinézet:  Kezdjük a fejléccel. Nekem nem tetszik. A középső kép Selena-ról elég rosszul van kivágva, amit szerintem nem csak én vettem észre. És mi az a két fehér volt a sarkokon? Azok oda nem kellenek. Anélkül sokkal mutatósabb lenne. A háttér viszont remekül passzol hozzá. A moduloknál észre vettem, hogy van fejezetek oldalad, és ki van rakva a blog archívum. Az egyik tüntesd el. De jobb lenne, ha a blog archívumot szednéd le.
25/20

Történet: Tetszik, nagyon is. Remélem jót hozol ki belőle. Szépen fogalmazol. A legjobb lenne, hogy ha sor kizártan írnál. Sokkal rendezettebb és úgy mond szebb lesz tőle a blogod. Örülök, hogy a Times New Roman betűtípust választottad, mivel ezt a legkönnyebb elolvasni. Nem kell órák hosszat görnyedni, hogy egy nyomorult szót eltudjam olvasni.
25/24

50/44

Remélem nem bántottalak meg. De te kérted a kritikát. További jó blogolást.
Fanni 'xx'

1 megjegyzés: