2014. május 30., péntek

#Kritika 288. Excellent at revenge




Kinézet:

Mikor legutoljára nyitottam meg a blogodat, akkor még nem ez a design volt, de akkor most erről fogok kritikát írni. Kezdjük is először akkor a fejléccel. Nekem egy kicsit furcsa. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy még sem. A cím szerintem világos, beleolvad a fejlécbe. Lehetett volna valami sötétebb színű, ami illik a fejléchez, de mégis kitűnik. A fejléc kékes-lilás színe számomra szokatlan, de meg kell, hogy mondjam, hogy jól néz ki. A fejléc alap is nagyon jó, szép munka. A rajta levő lánnyal nem vagyok még megbarátkozva, nekem nem tetszik, hogy szinte Zayn hátából nő ki. Ezeken kívül, nagyon szép munka. A blog háttere szép, egyszerű, de mégis passzol a fejléchez. A ,,lapok" színe fehér, ami szerintem lehetne valami hasonló színű is mint a fejléc. A moduloknál én a rendszeres feliratkozókat feljebb tenném, és a Zayn-es képet is lekicsinyíteném, mert így lelóg a blogról. A modulok és a részek közé én egy elválasztót is betennék, mert így nagyon össze olvad a kettő. Mondjuk egy feketés-kékes-lilás színű jól mutatna a blogon.

25/19

Történet:
Miután elolvastam a prológust, az felkeltette a figyelmemet. Figyelemfelkeltően, összeszedetten van megírva az egész prológus, ráadásul úgy, hogy megtudunk belőle néhány dolgot, de csak pont annyit amennyit tudnunk is kell. Aztán a következő részek olvasásánál is tudatosult bennem, hogy egy fantasztikus író blogjával van dolgom. Nagyon tetszik ahogy a mondatokat fogalmazod, és ahogy összerakod őket. Helyesírási hibákat nem vétesz ami nagyon jó, és ráadásul az egész történetnem egy fanfiction. Ne haragudj, de többet nem tudok mondani/írni, mert nem találtam hibát, hisz nagyszerűen írsz. Így tovább!

25/25

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése