2014. május 27., kedd

#Kritika 287 Know the water's sweet but blood is thicker?


Know the water's sweet but blood is thicker?
Link .: ( X )

Kinézet .:

Kezdjük a fejléccel, nem tetszik. Miért kell középen ketté tépni ? Szerintem az egyik legrosszabb forma, tovább túl nagy. Nem passzolnak a színek, itt már a nem csak a fejlécre, hanem mindenre gondolok. A sablonnal semmi bajom, de a színével van, a háttér szín sem a legjobb. Nekem ezek a színek túl sötétek.
A modulokban egyből szemet szúrt, hogy nincs chat, nálam ez alap vető hibának számít. Szerezz be egyet!
Az el rendezésével nincs semmi problémám talán az információkkal vonnám össze az ajánlom és a kérleket fölösleges ennyi modulba kiírni.
Nem bántás kép mondtam ezeket, ajánlom változtass a háttéren, szerezz be egy chatet is!

25 / 19

Történet .:

Nagyon érdekes! Igazság szerint nekik nem nagyon tudok elképzelni magyar neveket, egészen fura, hogy két híres krimi sorozat főszereplőit válogattad össze, aztán hozzá tetted még magát Castle-t is, akiről pont az egyik ilyen krimi sorozat, megéli el az életét. El kell mondanom, nézem és imádom a sorozatot, a Dr.Csontot is szeretem, lehet hogy nekem azért fura. Viszonyíthatom a szereplőket, a nevüktől kezdve mindenig, de ezt nem bánom. Nekem sok a " mesélő ", gondolat menet, tudom ilyen blogot biztos nehéz írni, de hiányolom a hosszabb pár beszédeket. Te először a cselekményt írod és csak aztán a beszélgetést. A fejezetek közepesek, nem a legjobbak. A hatodik fejezet pedig egyenesen nagyon rövid, tudom újság cikket írtál, de lehetett volna folytatni.Helyesírási hibákkal nem igazán találkoztam.
Nem szerettelek volna megbántani, ez a véleményem és remélem fogadsz meg a tanácsokból.

25 / 22

Összesen .: 50 /  41

További sok sikert!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése