2014. május 27., kedd

#Kritika 286. Catching Sunshine

Catching Sunshine
Link .: ( X )




Kinézet .:

Ahogy megnyitottam a blogot, a kinézeted magával ragadt. Nem szeretem a sötétebb színekből össze álló designet, de ez most kivétel. A fejléceden talán a sárga szín ami nem tetszik, egyébként pedig szép.
Nos, fekete és kék a főszín. Igazából egyikkel sincs bajom, illik egymáshoz. A szöveg színe fehér, ez jó. A címet is fehérre állítanám. A modul sávokat, Én sem rendeztem volna el jobban. Külön fel keltette a figyelmemet az oldalak nevei, azt kell mondjam, igazán találó.
Összességében nem tudok bele kötni a kinézetbe, igaz nem rajongom a sötét színekért, de ez tetszik!

25 / 25

Történet .:

Őszinte leszek, soha nem szerettem az ilyes fajta blogokat, de ez más. Ahogy elolvastam a modulokban a történetről szóló, kis bevezetődet, nagyon megtetszett. Ahogy elkezdtem olvasni, nem találtam helyesírási hibákat. Szerintem jól kifejted az érzelmeket, a gondolatokat is jól leírod. A párbeszédekben sincs hiba. Meg kell jegyeznem érdekes karaktereket választottál. A szereplőknél is mindenkinél írtál egy kisebb bemutatást, továbbá egyáltalán nem hétköznapiak. Azt tanácsolom, hogy ne hagyd abba és csak így tovább!

25 / 25
Összesen .: 50 / 50

További sok sikert!



2 megjegyzés:

  1. Kedves Amelia!
    Nagyon szépen köszönöm a pozitív kritikát, hihetetlenül örültem neki, annak pedig főleg, hogy annak ellenére is megfogott, hogy egyébként nem kedveled az ilyen témájú blogokat. Köszönöm, hogy időt szántál az olvasásra! :)
    Riri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Riri!
      Nagyon szívesen készítettem a kritikát!

      Xx, Amelia S.

      Törlés