2014. április 27., vasárnap

#Érdemes elolvasni - Sara.

Sziasztok! 

Először is az eddigi rendelőktől bocsánatot szeretnék kérni, amiatt, hogy ilyen lassan készítem el a rendeléseket, de ennél gyorsabban nem tudom elkészíteni őket. Kérlek titeket, hogy legyetek türelmesek, próbálok sietni velük, de az első a suli. Még egyszer sajnálom!

Mellesleg, nem tudtam figyelmen kívül hagyni, páran mennyire tiszteletlenül írjátok a rendeléseket. Ha rendelni szeretnél de NEM tudsz egy " Szia! / Kedves Sara! "-t írni és úgy megfogalmazni egy levelet, hogy a végén megkérded, eltudom-e készíteni a rendelést + nem beszélsz lekezelően, akkor nem fogom kitörölni a leveled. HA nem veszed ezt észre magadtól, akkor ez van. Nem fogom elkészíteni, sőt, ha úgy írod meg a levelet ( vannak ilyen pofátlan emberek ) , hogy csak leírod pl. a fejléc adatait + egy előre is köszönömöt, azt is kitörlöm. Pár ilyen rendelést elkészítettem, de aztán rájöttem, hogy hülye voltam. Most már tényleg elegem van.

Remélem megértitek.
Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése