2014. március 24., hétfő

#SZÜNET! Plusz rendelések.

Sziasztok!
  Amint látjátok nagyon ritkán jelentkezem. Ennek persze meg is van az oka. A suli miatt alig van néhány óra szabadidőm, így elég nehezen megy a rendelések elkészítése. Sokszor ígértem, hogy végre elkészítem az elmaradt kritikáimat is, de egyszerűen mindig közbejön valami. Mivel e mellett a blog mellett, még írok is hétvégémből egy teljes nap elmegy vele, a másikat meg tanulással kell töltsem. De most hamarosan jön a vakáció és az iskolába is lesz egy lazább hét, amikor nem kell dogákért vagy felelésekért aggódni és akkor visszatérek. Addig az időig viszont SZÜNETELNI fogok! Akik eddig rendeltek tőlem azoknak még elkészítem, de utána határtalan ideig szünetelek. De azt megígérhetem, hogy mikor visszatérek, akkor teljes gőzzel fogok hajtani, hogy bepótoljam azt a sok lemaradást... Elkészítettem néhány rendelést, remélem tetszeni fognak a megrendelőknek! 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése