2014. március 16., vasárnap

#Kritika 274 Diana világa- Árnyjáték és hazugság

Link: http://egyizgisztori.blogspot.hu/ (a fejlécet nem engedte lementeni)


Kinézet: 
Sajnálom, de nekem nem tetszik. A háttér tulajdonképpen még jó is lenne, ha nem lenne mozaikos és nem mozogna mikor lejjebb görgetem az oldalt. Az oldal színe egyáltalán nem illik a háttérhez. Ide valami lilás-szürke árnyalatot tudnék elképzelni. A bejegyzések színe sem illik a blog többi részéhez, ez lehet, hogy jobban nézett volna ki feketében. A bejegyzések címének és a linkeknek a színe  se jó, azt is változtasd meg a háttérhez hasonlóra. A chat színe borzalmas. Szerintem állítsd átlátszóra. Az oldalakat én az oldalsávba raknám, és betennék egy oldalt közéjük a részeknek is. A modulok sorrendje sem jó, szerintem így rakd őket:
1.oldalak
2.Feliratkozók
3.Chat
4.A nap idézete
5.Látogatók
Nem véletlen, hogy a fejlécet hagytam utoljára. Még a múltkor, mikor az oldaladon jártam, úgy láttam, hogy a fejléceden te magad szerepelsz. Szerintem ide a főszereplőd képét kellene tenned. Ne érts félre szép vagy, de ide a szereplő lány képét szokták rakni. A fejléc háttere nagyon le van egyszerűsítve és a felirat betűtípusa sem tetszik. Szerintem készíts/rendelj egy másik fejlécet és designe-t is! 

25/15

Történet:
Nem kis meglepetésemre, azt kell, hogy mondjam, hogy tetszik a történet. Különleges és egyedi is egyben. A fogalmazásod is tetszik, bár én azokat a hullámvonalakt elhagynám. Ahelyett csak hagyj ki néhány sort és ugyanazt a hatást éred vele. A történetet élvezhetőbbé teszi az E/3 személyben lévő fogalmazás mód. Annyi tanácsom lenne, hogy a részeket állítsd sorkizártra, mert úgy jobb lesz az összhang és élvezhetőbb lesz az olvasás is.  Több hibát nem találtam. Jól fogalmazol és a helyesírásod is jó. Gratulálok, sok sikert a továbbiakban!

25/24



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése