2014. március 8., szombat

#Kritika 272 The Black Angel

NE feledjétek ez csak az ÉN véleményem, nincs szándékomban senkit sem megbántani!

Link: ( x )

Kinézet: 
Sajnálom, de meg kell, hogy mondjam, nem tetszik a blogod kinézete. Először is válassz másik sablont ez helyett. Én az egyszerű sablont, onnan is az elsőt javaslom. A háttér sem tetszik, válassz valami letisztultabbat ,,bloggeresebbet". A fejléc png, ami alapjában véve nem tetszik nekem, de most megpróbálok ettől elvonatkoztatni. Nem értem, hogy a háttérben lévő Harry miért van annyira elmosódva. Ez nagyon elcsúnyítja ez egész fejlécet. Aztán, az előrébb levő Harry sincs szépen kivágva, ezt a hajánál látni nagyon. A blog címét alig lehet kiolvasni, nagyon beleolvad a mögötte lévő brush-ba. A lány nem értem, hogy miért került olyan kör izébe. Szerintem úgy jobban nézett volna ki, ha úgy van elhelyezve mint Harry. Szerintem készíts/rendelj egy másik fejlécet.
A modulok színe nem passzol a blogon lévő többi színhez. Szerintem ezt is állítsd át a kéknek valamilyen árnyalatára. A szereplők képeit és a fejezeteket én beraknám egy új oldalba, mert úgy jobban átláthatóbb. Innen a modulok közül én hiányoltam a chat ablakot. Ezt rakd ki, mert ez a blognak egy nagyon fontos eleme. A modulok sorrendje sem jó én így raknám őket:(beírtam az oldalakat is ahova a szereplők és a fejezetek kerülhetnének és a chat ablakot is)
1.rendszeres olvasók
2.Oldalak(szereplők, fejezetek)
3.Chat
4.Összes oldalmegjelenítés
5.Csere bere
6.Magamról.

25/15

Történet:
A prológus nekem sablonosnak tűnik. A lány szülei meghalnak, a nagyszülők oda költöznek..stb. Nem fejtetted ki elég részletesen, hogy mit érzett a lány, mikor megtudta, hogy a szülei meghaltak. Az első rész elején kezdtem örülni, hogy kifejted a cselekményt aztán lesokkolódtam. A lány a szülei temetésén találkozik először az élete szerelmével? Nem morbid ez egy kicsit? Várhattál volna még egy kicsit a ,,Nagy találkozásra".  Hogy is mondjam, nem éppen a legmegfelelőbb alkalmat találtam meg az ,,első randira". 
Sajnálom, de a történeted nem fogott meg pont ezek miatt. A helyesírásodban is akadtak hibák amik lehet, hogy csak az elírásokból adódtak, de azt javaslom, hogy mielőtt felrakod a részt olvasd át.

25/16


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése