2014. február 8., szombat

#Rose újra aktív!

Sziasztok!:) Tudom már egy ideje eltűntem, de most megérkeztem az össze rendeléssel! Hoztam az elkészült fejléceket, png-ket és még rendezett képeket is mutatok nektek amiket a saját blogomra készítettem. Ha kíváncsiak vagytok rá nézetek be! (Katt!) Remélem mindenkinek tetszik a rendelése és bocsánat a késett png-kel, de csak most volt időm befejezni őket. Ja, és Rose újra aktív! Várja a rendeléseket!:D

Rose King

Lena Meyer Landrut PNG:







Rendezett képek:














Fejlécek:

Dangerous

Good Enough

Hülyékkel vagyok körülvéve...

Nincs link

Versenyre

Saját, újonnan nyitott blogomra

Nincs link

You'll never be alone

Ezt a fejlécet Aprillel, a barátnőmmel ma délután készítettük el a közös blogunkra, egy hirtelen ötlet volt, de szerintünk fantasztikus lett, amellett, hogy még jól is éreztük magunkat!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése