2014. február 23., vasárnap

#Kritika 260 A vér kötelez

Halihó!
Egy kisebb kihagyás után itt vagyok és hozok pár kritikát.
Sajnos a suli és minden más egyéb el veszi az időmet! 
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Kinézet .:

A fejléc nekem nem tetszik. Sokáig kerestem benne a hibát, de nem tudtam meg mondani mi is az, talán ahogy a blog címe a fejlécre van írva az nem tetszik. Nem szép a betűtípusa és el sem lehet olvasni.
A sablon és a háttér szerintem jó. Jobb oldali modul, nos szerintem túl nagy a betűméret, szerintem vegyétek kisebbre, sokkal szebb lesz úgy. Az írókat az - az titeket raknálak a modulok után, tehát utolsónak.
Az oldalak szerintem rendben vannak.

25 / 15

Történet .:

Őszintén nem az Én érdeklődési körömbe tartozik az amit írtok, de meg kell, hogy mondjam remekül fogalmaztok. Úgy írtok, mintha híres írók lennétek és ez jó. Nem túl sokat tudok mondani a történetről, de nem rossz megéri folytatni. Nem találtam helyesírási hibákat, ami csak jót jelenthet. Csak így tovább!

25 / 25

Összesen .: 50 / 40


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése