2014. február 23., vasárnap

#Kritika 261 Gyilkos szerelem

Sziasztok, íme a következő kritika.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

Gyilkos szerelem
Gyilkos szerelem

Kinézet .:

A fejléced egyszerűen borzalmas, Én a helyedben rendelnék egy újat egy oldaltól, ahonnan rendes fejlécet kapsz.  A sablon és a háttér sem a megfelelő, javaslom, hogy kérj teljes design átalakítást vagy sablonból válaszd az egyszerűt és onnan a másodikat, míg a háttér legyen halvány, de még is fekete.
Az oldalakba hiányolom a Szereplők, Kritikák, Díjak modulokat, ezeket pótold. Hiányzik még a blogbejegyzések, tehát az ami feltüntetni, hogy hány rész is van fent, ezt akár " Fejezetek " néven is hozzá csatolhatod az oldalakhoz. Szerintem a kurzolod sem a megfelelő hisz az egy kés vagy kard, miközben te fegyverekről írsz.
A jobb oldali modulokba csinálj pár cserét és egy chat is el kellene.

25 / 16

Történet .:

Először is nem az Én olvasói körömbe tartozik a történeted, másodszor ne rakj bele ennyi képet, mert nem kell, inkább írd le, de ne illusztrálj ennyi képpel.
A részek hossza elég hosszú, a helyesírásodon még egy kicsit javítanod kell, de egyébként el fogadható. 
Ne csak pár beszédből és ahogy már említettem képekből álljon a rész, hanem legyen leíró vagy gondolat menet része is.
Ezeken szerintem mindenképp javíts!

25 / 16

Összesen .: 50 / 32


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése