2014. február 22., szombat

#Kritika 257 A vér kötelez

A vér kötelez

Kinézet:
Azt meg kell hagyni, hogy a blog nagyon jól néz ki és illik a történet stílusához is. Szinte minden a helyén, nincsenek oda nem illő dolgok a blogon, a színek összhangban vannak egymással és még a fejléc is csodálatos lett, bár egy kicsit tele van zsúfolva. A rajta lévő szöveget én más fajta betűtípussal és egyforma színnel írtam volna.  A menük is jól el vannak helyezve és kifejezetten tetszik, hogy van egy fogalomtár is közöttük.
Sajnálom, de többet nem tudok a kinézetről mondani, hisz nem sok hiba van a blogon.

25/24

Történet:
Mikor az oldalsávban lévő tartalmat elolvastam, már tudtam, hogy ez egy nem minden napi történet. Aztán ez az érzés még jobban fokozódott bennem miután elkezdtem olvasni a prológust.  Már rögtön a prológusban kiderül, hogy ez egy vámpír vs. vámpírvadászós történet a régmúltból. Rengeteg vámpíros bloggal találkoztam már, de ilyennel még nem. A történetbeli karakterek nevei számomra ismeretlenek, de azt ki tudom következtetni, hogy ezek  nem gyakori nevek manapság.  Az is tetszik, hogy a történetet E/3 személyben írjátok, ettől talán jobban magam elé tudom képzelni az eseményeket. A fogalmazásotok fantasztikus, csak úgy mint a helyesírásotok, mert a részekben nem találtam helyesírási hibát.
Csak gratulálni tudok a bloghoz és sok sikert kívánok a továbbiakra!

25/25





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése