2014. február 20., csütörtök

#Kritika 254 Dream Catcher

Sziasztok! Elkészültem ezzel a kritikámmal is, de még hátra vannak jó páran. Megpróbálom azokat a rendeléseket is minél hamarabb elkészíteni.
Ne feledjétek, ez csak az én véleményem, nincs szándékomban bárkit is megbántani.
Link: ( x )

Kinézet:
A háttér azért tetszik nekem annyira, mert azt ritkán szoktam látni blogokon. Az oldal színe klappol a háttérrel, ezt tökéletesen eltaláltad. A  bejegyzések betűtípusai és színei is rendben vannak és a modulok is nagyjából, de ott nekem a modulok címének a betűstílusa nem tetszik. Szerintem ha egyszerűbb lenne akkor jobban nézne ki.  A modulok és a szöveg közötti elválasztó vonalat én szürkére állítanám, de így is jól néz ki. Az oldalak nekem nem szoktak úgy tetszeni, hogy a fejléc alatt vannak, de most tetszik. Viszont a mérete az nem. Állítsd kisebbre mert ez így nagyon csúnya.  A fejlécen sokat gondolkoztam, hogy tetszik-e vagy sem. Az nem tetszik, hogy a színek nincsenek harmóniában a blog többi részeinek színeivel. Viszont ha a blogot nem nézem, hanem csak a fejlécet akkor tetszik. Nincs tele zsúfolva és a lány is szépen van kivágva. A kurzor is jó, összhangban van a bloggal.
Összességében minden rendben van, jó munkát végeztél.

25/24

Történet:
Az írásod nekem egy kicsit kuszának tűnik. Elkezdesz egy gondolatmenetet arról, hogy Harry, hogy pattintotta le Thalia régi barátját, aztán új bekezdés nélkül, ugyanabban a sorban elkezded írni, hogy de jó lenne elmenni a táncterembe. Ha lezársz egy gondolatmenetet és tudod, hogy utána másról fogsz beszélni/írni akkor kezdj új bekezdést, mert ez eléggé megzavarja az olvasót. 
A szavak között nagy szóközt hagysz, elég ha egyszer nyomod le a space billentyűt. Mikor lezársz egy mondatot írás jellel utána nem szoktál tenni szóközt pedig szükséges. A szóközöknél maradva, a gondolat jelek után és előtt is kell szóközt rakni. Néhol elírást is találtam, de azok nem annyira vészesek, de kiküszöbölhetők úgy, hogy mielőtt közzéteszed a részt elolvasod.
A prológus vége felé van egy olyan rész amiben azt írtad le, hogy Thalia nővére kitart a testvére mellett és megérti. Nos ezt egy kicsit furcsán írtad le.
Erre gondoltam:
Ő az, aki mindig tudja, hogy mi a helyzet velem.Sosem kérdőjelezett meg.
Az, hogy sosem kérdőjelezte meg, az nem ide való, akkor kell azt írni, mikor azt akarod kifejezni, hogy a szereplő mindig megbízott egy másik szereplőben vagy valakiben. Ez a mondat most nem állja meg itt (a prológusban) a helyét. 
A történet főszereplője egy balettozó lány akinek van egy nővére és a szülei elváltak. Már rögtön az első részben az APA elrabolja a nagyobbik lányát és a volt feleségét, és a főszereplő csajszi már rögtön tudja is, hogy ki rabolta el őket. Itt kiderül, hogy már azt a lányt is elakarta rabolni az apa, de ő gyorsabb/erősebb volt nála ami valljuk be kicsit hihetetlen. A lány legjobb barátja Harry aki 2 év után tér haza Kanadából és ekkor mondja el Thaliának,hogy barátnője van. Az a sejtésem, hogy a csaj féltékeny lesz a fiú barátnőjébe.
Sajnálom, de azt kell mondanom, hogy nem tetszik a történeted, de ez így van jól, hisz minden embernek más tetszik. A fogalmazásod kusza, és jobban leírhatnád, hogy mit gondol az adott szereplő és tehetnél bele több leíró részt is.

25/15



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése