2014. február 10., hétfő

#Kritika 248 The real dr. House

Sziasztok!
Meghoztam a hét első kritikáját. A napokban igyekszem a többiekét is elkészíteni.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

The real dr. House
Link .:  The real dr. House


Kinézet .:

A fejléc nekem nagyon tetszik. Első ránézésre bele szerettem, de a cím betűtípusával nem vagyok megelégedve, más betűtípus és szín lehetne. A barna és a szürke eléggé lehangoló szín, nem is passzolnak egymáshoz. Szerintem ha már a két szín között kellene választanod akkor válaszd a barnát, ami a háttér is lesz, míg világosabb barna a sablon.  A sablont lecserélném, az egyszerű sablonok közül a harmadikat választanám, az sokkal jobban passzolna ide.
Egy chatet sem ártana beszerezned, sokat segítene. 
Ha nem csal a nyelv tudásom akkor franciául vannak a modulok nevei feltüntetve, szokatlan, mert a legtöbben magyarul vagy angolul szokták ki írni. Feltűnt, hogy a Rendszeres olvasók magyarul vannak, ami nagy hiba, hisz kitűnik a többi közül. Azt javaslom írd át.
A modulok sorrendje jó, szerintem csinálhatnál még több cserét is, így többen látogatnának el a blogodra.

25 / 16

Történet .: 

Érdekes karaktereket választottál a rendezett képeknél viszont feltűnt, hogy kettő fekvő, míg egy álló ezt így nem nevezzük rendezett képeknek. A történeted eléggé érdekes, még soha nem találkoztam ilyennel. Jó volt végre olyat olvasni ami eddig ismeretlen volt, egy új fajta írásmódot.
A részek hossza szerintem többségében egyforma hosszúak, tömörek és eseménydúsak. A helyesírásodra nincs panaszom. Tetszik, hogy próbálod a párbeszédet és a gondolat menetet fent tartani, hogy ugyan olyan " mennyiség " kerüljön egy részbe. Jó, hogy nem rakod tele párbeszéddel.
A történetben nekem még rejtély, hogy mit is akarsz ebből kihozni, ezért sajnálom is, hogy hetente egy részt hozol. Nagyon várom, hogy mik lesznek még, illetve mi is lesz ennek a vége. Biztos vagyok benne, hogy ez nem egy rövid blog lesz.
További sok sikert a bloghoz!

25 / 22

Összesen .: 50 / 38


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése