2014. február 9., vasárnap

#Kritika 247 A Gyilkos múlt.

A Gyilkos múlt. ( x )


Design: Fejlécről nem tudok semmit sem mondani, mivel nem lehet látni. Lehet, hogy csak nálam van így, nem tudom. Gondoltam szólok. 
Szóval, egyből rátérnék a lényegre. A háttér jó, bár majdnem mindenki ezt a képet használja. Attól még nem kell leváltani, nem arra akarok célozni! Én a helyedben, megváltoztatnám az alap sablont, egy „ Egyszerű „-re, és a bejegyzések hátterének a színét, világos szürkére váltanám. Az kiemelné a fejlécet, bármilyen színű is. A modulsáv sorrendjével nincs semmi bajom, de a linkek alig látszódnak, emiatt a sötét szín miatt. Váltsd át fehér/ szürkére, hogy ki lehessen olvasni, kiemelés nélkül! A rendezett képek, szépek, nem tudok belekötni. Viszont az alattuk lévő, szereplők nevei, szerintem fölöslegesen vannak ott, mivel a képen már szerepelnek. A fejléc alatti, nagyon rövid összefoglalót, pedig a modulsávban, kibővítve, leírnám egy szöveg modulba. Másba nem tudok belekötni. Változtass ezeken, és egy nagyon szép kinézetet fogsz varázsolni magadnak!

Történet: A One Direction gyilkos bandaként van beállítva? És a csaj meglőtte Zayn lábát? Ilyet sem olvastam még! A történet egyedi, egyből megfogott! És a szereplőkről ne is beszéljünk. Imádom Shelley Henninget, ami által még nagyobb kedvem lett olvasni.De mint általában, itt is tudok negatívat mondani. Nagyon rövidek a részek, amikben nagyon sok minden történik, röviden megfogalmazva. Próbálj időt szánni a részletekre is, mert akkor az olvasó még jobban bele tudja magát élni! Ez a Harry- Skyler találkozás, például nekem nagyon zavaros volt. Tudom mi történt, de a cselekvések homályosak voltak. Hiányoztak a részletek. És néhol észre vettem, pár gépelési hibát, de nem vészesek. Összességében, csak gratulálni tudok a történettel kapcsolatban! Csodálkozom, hogy nem érted el a minimum 50 feliratkozót. Ez annyit megérdemelne, többet is! Hajrá!


Remélem nem bántottalak meg semmivel, és hasznosak voltak azok amiket mondtam. Sok sikert! 



Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése