2014. február 4., kedd

#Kritika 245 I' m Still Alive

Sziasztok!
Egy ideje el tűntem, de igyekszem a kritikákat hozni végre. A többiekét is el fogom készíteni hamarosan.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


I'm Still Alive
Link .: I' m Still Alive

Kinézet .:

A fejlécedet, mikor megláttam egyszerűen bele szerettem. Nagyon imádom!
A fejléc, sablon és a háttér passzol egymáshoz, úgy is mondhatnám, hogy ki egészítik egymást. A modulokban sem találtam hibát.
Igazából a kinézetet úgy jó, ahogy van!

25 / 25

Történet .:

Nekem nagyon tetszik. Ötletes amit ki találtál. Egy kérdés .: honnan jutott ez az eszedbe ? Nagyon egyedi történet még nem olvastam ilyet. Jó a szereplők választása, a karakterek személyisége.
Nem találtam helyesírási hibákat, a fogalmazásod jó. A részek szerintem egy kicsit rövidek, de tömörek.
 Elsírtam magam, mikor azt a részt olvastam, hogy Andy meghalt. Hogy tehettél ilyet ?
Lehet, hogy át siklottam felette, de Én hiányolom azt amikor a fiúk megkérik, hogy költözzön oda, mert ugye a bátyja halott.  A történetbe bele tudom magam élni, mintha Én is átéltem volna, ami csak plusz pont lehet. Bele tudod vinni az érzelmeket, szerelem, csalódás, fájdalom, vidámság.
Tetszik, hogy mindenkivel jó kapcsolatot ápol főleg az elején Liammel, majd később közelebb kerül Harryhez. Ha már itt tartunk meg említeném a harmadik személy. Szerintem ki vonhatnád a forgalomból és így végre össze jöhetnének. Hisz úgy viselkednek egymással, mintha járnának, de nem.
Nagyon szurkolok azért, hogy össze jöjjenek.
Mostantól követem a blogodat és nagyon várom a folytatást! Sok sikert a továbbiakban!

25 / 25

Összesen .: 50 / 50

Amelia S.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát, és igazán aranyos vagy. (:
    J. xx

    VálaszTörlés