2014. február 2., vasárnap

#Kritika 244 Lélekszilánkok

Vass Antónia: Lélekszilánkok

Kinézet:
Mielőtt  belekezdek a blogod elemzésébe, meg kell, hogy mondjam, elolvastam néhány kritikát amit a blogodról írtak. Voltak szempontok melyekben én is egyetértettem, viszont voltak olyanok is melyekben nem. Ez így van jól, hisz mindenkinek más az ízlése. Szóval akkor kezdem. A fejlécedre 2 szó illik. Egyszerű de nagyszerű. Tetszik, hogy nincs tele zsúfolva értelmetlen képekkel. 2 képből áll, de így is ki lehet következtetni, hogy a történeted, nem 21. századi. Már a fejlécből arra következtettem, hogy ez nem egy sablon sztori lesz. Én nem igazán szoktam használni ezt a sablont, de így, ahogy a te blogodon van tetszik. A háttér is illik a történethez és még a fejléchez is passzol. A modulok is rendben vannak, bár, én az Írj nekem! című modult levenném onnan,hisz ugyanerre van a Chat. A fejezetek, és a modulok címének a  betűstílusát én megváltoztatnám kicsit feltűnőbbre.

25/24

Történet:
Hú, egyszerűen fantasztikus az írásod. Mindent aprólékosan és részletesen fogalmazol meg, ennek hatására szinte a szemem előtt láttam az eseményeket. Nagyon tetszik Elisabeth személyisége, látszik, hogy részletesen kidolgoztad, pont úgy mint a többi karaktert is. Marchello a hűséges fiatal inas aki egyben úrnője legjobb barátja is. Nekem olyan sejtésem van, hogy Marchello szerelmes /lesz/ Elisabeth-be, de ez még nem derült ki. A részekben helyesírási hibát nem találtam. Régen olvastam már olyan blogot ahol olyan hosszú részek vannak mint a tiéden. Csak gratulálni tudok. További sok sikert a bloghoz.

25/25*

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépen köszönöm az észrevételeket!
    Nagyon örülök neki, hogy tetszik, amit írok, remélem, egyszer olvasóként is viszontláthatlak még az oldalon :):)

    VálaszTörlés