2014. február 10., hétfő

#Elvihető fejléc alapok

 Hy everybody!:D Kivételesen ez a mai hétfő boldogan, feldobottan és teljes erőbedobással telt!:D Fogalmam sincs miért - hiszen hétvégén összevesztem az egyik barátnőmmel - és általában hétfőnként egy élő hulla szoktam lenni. Na mindegy, gondolom ez nem nagyon érdekelt benneteket, de én megszerettem volna ezt osztani! A mai napon - mint a cím is el árulja nektek - fejléc alapokkal érkeztem! Remélem hasznát tudjátok venni, és ha valaki elszeretné vinni kérlek jelezzétek, akár chat-ben, akár hozzászólás formájában, írjátok, hogy hova illetve, hogy melyiket vittétek el saját használatra. További jó estét!<3



1.

2.

3.

4.


9 megjegyzés:

  1. Szia 2. Fejlécet vinném! :) Gyönyörűek! :) Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Rendben, örülök, hogy tetszenek!:)
      Rose King

      Törlés
  2. És ha nem baj a másikat is vinném (4.) ^^" bcsánat, nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elvittem a másodikat. :) Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Hali, elvinném a harmadikat. Köszönöm szépen! :)

    Puszi:
    Faith

    VálaszTörlés
  5. Sziaa,vinném a harmadikat:)Nagyon ügyes vagy,mert szépek lettek :)

    VálaszTörlés