2014. január 27., hétfő

#Kritika 241 A szerelem szárnyán.

A szerelem szárnyán. ( x )

Design: Szerintem túl sok a lila a blogodon. De kezdjük a fejléccel: Niall és Danielle képe, nagyon elüt a háttértől, ami nem is lenne akkora baj, ha a háttér nem lila lenne. És - lehet, hogy csak én vagyok így vele - de nagyon soknak tűnik nekem ez a sok szerelmes kép rajta. Egymás hegyén, hátán vannak. A cím betűtípusa viszont nagyon tetszik, de szerintem lila helyett, szerkeszd meg sötétre a hátteret, úgy a cím még látványosabb lesz.
A blog sablonját, átváltanám valami szimplára. -› Pl. az egyszerű sablonoknál, a másodikat állítanám be balról. És a blog szélességét, is lekicsinyíteném, úgyszint összehúznám egy kicsit a fejlécet, és a magasságát megnövelném. A modulokkal nincs semmi bajom, csak a háttérrel. Állíts be valami sötétet ( Pl. ha nagyon ragaszkodsz a lilához, próbálj egy sötét árnyalatot beállítani belőle ) Ez a bejegyzések hátterére is vonatkozik. Vagyis a fő háttér legyen egyszínű. ( Pl. fehér ) 

Történet: Igaz egy kicsit sablonos, de ennek ellenére elüt a többi blogtól. Nekem tetszik, az az ötlet, hogy most a lány szülei nem gonoszak, és hagyják magára a gyereket. Ez egy plusz pont, ilyen szülők ritkák a One Direction-ös blogok között. És mit is mondjak, ez a találkozás igen csak meglepett. Rina és Niall úgymond a semmin nevetnek, miközben a többiek őket nézik (?) Általában ez úgy szokott ez lenni, hogy a lány bunkó és ott hagyja őket, elmegy bulizni, vagy Harry bejön neki és rányomul. De a tied nem ilyen, ezért is szerettem meg a történetedet. Egy kicsit sablonos, mégis egyedi. A karakterek szimpatikusak, egyediek. Várom a következő részt! 



Sara.x

1 megjegyzés: