2014. január 25., szombat

#Kritika 239 I' m his dancer

Sziasztok!
Egy pár nap elteltével újra életjelet adok magamról és kritikákkal fogok jelentkezni.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

I'm his dancer
Link .:  I' m his dancer

Kinézet .:

A kinézetről nem sokat mondanék. Hisz láttam, hogy Vivian J. Walker  készítette. Egyébként nagyon gyönyörű a fejléc és az egész el rendezés minden a helyén van.

25 / 25

Történet .: 

Kevés Justin Bieber fanfiction olvastam eddig, igazából elég kevésbe is botlottam bele így a neten. Elolvastam amit Prológusnak írtál, de ahogy a kommentelő is írta, ez nem Prológus, nem is egy kisebb bevezető, ez csak a főszereplő lány gondolata. Amit például a szereplőknél a kép mellé írnék, mint egy kisebb gondolatot vagy idézetet a szereplőtől. Az első rész fel keltette a figyelmemet, de túl rövid és ugrándozó volt. Az ugrándozó alatt értsd azt, hogy ugráltál az időben, túl gyorsan történt minden, nem tudjuk meg hogy - hogy is kapta ezt a munkát.Végig olvasva ezeket a fejezeteket, amik nekem rövidek voltak azt kell, hogy mondjam egy kicsit sablonos, de tetszik. Jól fogalmazol és a helyesírásoddal sincs baj. Szerintem egy kicsit túl gyorsan hoztad Őket össze, ezt még lehetett volna nyújtani.
Az utolsó rész nem volt számomra tiszta, hisz az előző részben nem utaltál semmilyen bulira. Lehetne több gondolat menet, amivel ki fejted a szereplő gondolatait. lehetne, hogy Brooklyn és Justin többet beszélgessenek. Vannak benne ugye erotikusságra  utaló mondatok is, amit egyszer - egyszer talán kifejthetnél. Volt pá olyan rész, amikor a pár beszédet enterek választották el egymástól, azt ne csináld többet nem áll jól. Attól csak azt hiszed, hogy hosszabb részeket fogsz írni.
Nehéz lenne összegezni mit is kellene még jobban csinálnod, így nem írom le újból. Szerintem érthető voltam.
Ettől a kisebb kritikám ellenére Én jónak tartom a történetet és rendszeres olvasód leszek, mert kevés Justin Bieberes blogot találtam ami jó és nem olyan kezdő vagyok típusú. Várom a blog folytatását.

25 / 15

Összesen .: 50 / 40

Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, igyekszem megfogadni a tanácsokat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen a kritikát és örülök, ha megfogadod a tanácsaimat :)

      Törlés