2014. január 27., hétfő

#Kritika 242 Érzelmek Viharában

Good Evening everybody! Sajnálom, hogy régen jelentkeztem, de most volt a félév és összejött minden. Egy kritikát hoztam és a héten megpróbálom a többi rendelésemet is elkészíteni. De ne feledjétek még mindig aktív minden, rendelhettek bármit! Ne feledjétek ez csak az én véleményem!


Link: Érzelmek Viharában
Kinézet:
Sajnálom, de nekem nem tetszik. Ehelyett a sablon helyett válaszd szerintem az egyszerű sablont és onnan valamelyiket. Mikor legutóbb jártam az oldaladon akkor még 2 sáv volt, viszont mikor most megnyitottam örömmel tapasztaltam, hogy már csak 2. Jól tetted, hogy átvitted a modulokat az egyik oldalra. Én a moduloknál hiányolom a chat ablakot. Szerintem az egy blog nagyon fontos része, hisz itt az író fen tudja tartani a kapcsolatát az olvasóival. Az oldalakat is leraknám az oldalsávba. Még egy cserék modult is kirakhatnál, ami azt a célt szolgálná, hogy hirdeted mások blogjait, és  így cserébe ők is hirdetik a tiédet. A fejléccel nagy bajom nincs, de a lányt kicsit lejjebb kellett volna rakni, mert így eltűnik a feje teteje. A bejegyzések szövegeinek betűtípusát állítsd át jobban olvashatóbbá, mert mikor olvastam sokszor nem tudtam eldönteni, hogy egy szó mögött pont van-e vagy az egy a betű vége. (például Arial) Amikor írod a részt akkor állítsd át jobbra igazításról sorkizártra és így az összhatás is jobb lesz.
Modulok sorrendje:
1.Oldalak
2.Rendszeres olvasók
3. Blog leírása
4.Chat
5. Oldalmegjelenítés
6.Blogarchívum
7.Magamról

25/14

Történet:
A prológus elején leírtad, hogy ez nem egy sablon sztori. Viszont mikor én elkezdtem olvasni, több olyan dolgot is felfedeztem ami a kijelentésed megcáfolja. Hogy mikre gondolok? Olyanokra, hogy a lány szülei meghalnak autóbalesetben, ezután a nagypapájával élt. Harry elrabolta, és a banda többi tagja nem tud a lányról semmit. DE mikor tovább olvastam egyre jobban megtetszett a történet, és be kell látnom, hogy ez tényleg nem egy sablon sztori. Jól fogalmazol, kevés helyesírási hibát vétesz, de kicsit többet írj arról, hogy mi történik a lány körül. Sajnálom, de többet nem tudok írni mert még kevés rész van fent, viszont azt kijelenthetem, hogy felkeltetted az érdeklődésem. További sok sikert a bloghoz!

25/23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése