2014. január 5., vasárnap

#Kritika 228 /Sisters./ Love is a game meant for two.

/ Sisters./ Love is a game meant for two. Only for two.

Design: A fejléc egy kicsit üresnek tűnik. Rajta van a két főszereplő, pár madár és felirat. A lány és Louis között, mintha egy nagy űr lenne, eltekintve a felirattól. A fejlécen kívül másba nem nagyon tudok belekötni. Én a helyedben gondolkodnák egy külön oldalon a Fejezeteknek is, nem csak a Prológusnak. 

Történet: Hogy őszinte legyek, én már egy jó ideje olvasód vagyok. A főszereplő lány az ikertestvérével, megszállotja a focinak.. Ilyen blogot sem olvastam még, az biztos. Viszont az, hogy imádom a blogod, nem tart vissza attól, hogy elmondjam, amit nem szívlelek. Nagyon sok a párbeszéd, és nem fordítassz elég időt az érzések kifejtésére. Egy fejezet 80%-a párbeszédből áll, ami lehet, hogy az olvasók nagy részének ( ezalatt magamra is értem ) örül ennek, mivel a cselekvések nem állnak le egy percre sem, viszont..  Ha Louis és Sam érzéseire több időt szánnál, garantálom, hogy mindenki a blogod függője lesz. 

Ui.: Úgy gondolom, hogy nincs szükséged a „ Sok sikert a továbbiakban!“-ra. Eddig is nagyon szép teljesítményt értél el! 


Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése