2014. január 3., péntek

# Kritika 219 The Lost Diary...

Halihó!
Ismételten kritikával jelentkezem.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


The Lost Diary...
Link .: The Lost Diary...

Kinézet .:

Nos, a fejléc nagyon tetszik, de túl sötét a bloghoz. Világos háttér és sablon, de a fejléc sötét ? Ez így egyáltalán nem passzol. El kellene döntened, hogy milyen is lesz a blogod kinézete, de én mindenképp a világosat választanám.
Az " Olvasd ! " és a " Blogarhívum " modul meg cserélném sokkal szebb lenne. Az oldalakban nem találtam hibát, sőt a jobb oldali modul sávban sem, attól a kis baktól el tekintve.

25 / 18

Történet .:

El olvastam és valami meg fogott benne. Egy biztos, nem egy átlag történet, nem sablonos és ezen ha akarnál sem tudnál már változtatni.
A fogalmazásod nagyon jó, kifejeted a gondolatokat ami csak jó lehet. Mostanában elég sok olyan bloggal találkoztam, ahol ez nem történik meg és ez amolyan öreg hiba.
A helyesírásodban sincs hiba, de engem zavar, hogy ennyi entert ütsz, szerintem nem kéne, sokkal szebb lenne, ha nem tennél ennyit. A részek talán egy kicsivel lehetnének hosszabbak.

25 / 24

Összesen .: 50 /42

Réka S. :)

1 megjegyzés: