2014. január 3., péntek

# Kritika 218 Moonlight

Halihó!
Gondoltam pótolom azt amivel el vagyok maradva. Nem biztos, hogy mindenki kritikája kész lesz, de igyekszem még a szünetben megcsinálni őket.
Kritikát folyamatosan kérhettek.
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Moonlight
Link .: Moonlight

Kinézet .:

Őszinte leszek veled, nekem az előző fejléced sokkal jobban tetszett, mit ez. A háttér és a sablon ehhez a fejléchez is megy, de mintha a fejléc  nem lenne igazi.
A modulokba sem tudok nagyon bele kötni, viszont a Blogarhívumot fentebb helyezhetnéd, jobban mutatna.
A fejlécet és azt a kisebb gondott el tekintve, nincs gondom a kinézettel.

25 / 24

Történet .:

Rajongok a történetedért. Emlékszem egyszer már kértél a blogtól kritikát, de akkor még csak a Prológus volt fent, most pedig már a második résznél tartasz. Nagyon jól fogalmazol, jól használod a szavakat, helyesírási hibákat nem nagyon találtam, ami csak jó. Maradjon is így!
A történet nagyon jó, titokzatos, de még is izgalmas. Kifejted a gondolat menetét a szemszögnek, ami nagyon is jó egy blogban.
nem tudok mást mondani, mint hogy folytasd és nagyon várom már a részeket, hisz rendszeres olvasód is vagyok mióta kértél tőlünk kritikát !

25 / 25 

Összesen .: 50 / 49

Réka S. :)

1 megjegyzés: