2014. január 2., csütörtök

# Kritika 215 - Invisible

Sziasztok!
Újabb kritikát hoztam Naomi B.-nek. Ne feledjétek nem akarok meg bántani senkit és lehet másnak eltérhet a véleménye.

Cassie D.

http://invisiblegirl-newyork.blogspot.hu/

Kinézet.:
A fejléc nekem úgy nagyjából oké.Csak szélességben kicsi.A fejléc és a háttér nem igazán passzol össze.Az oldal modult viszont vedd kisebbre mert így nagyon csúnya. Elrendezésbe talán csak annyi hogy a Chatet és a féliratkozókat meg cserélném.
21/25

Történet.:
Nekem az írásod tetszik.Szolok helyesírási hibát nem nézek mert még én se tudok normálisan írni úgy hogy ebben nagyobb hiba nincsen.Nekem ezzel minden rendben van.a történet is jó nem sablonos.Komolyan megint nem tudom mit írjak még róla nem tudok semmit úgy hogy kifogás nincs.

25/25

46/50

2 megjegyzés: