2013. december 30., hétfő

#Krtika 213 - Mischief and Blood

Sziasztok!
Meg hoztam a következő kritikát.Ne feledjétek ezzel nem akarok meg bántani senkit.

http://baj-istene.blogspot.hu/p/blog-page.html

Kinézet.:
A fejléc nekem tetszik talán kicsit túl zsúfolt de szerintem jó.Konkrétan semmi de semmit nem találtam a fejlécen kívül amiről lehetne bármit is írni szerintem úgy jó ahogy van nem változtass rajta semmit.
Talán csak annyi hogy én a verseny jelentkezést nem legfelülre raktam volna.

24/25

Történet.:
Én csak egy prológusal és egy első fejezettel találkoztam.Nekem nagyon tetszik az írásod a történeted és az is hogy a hősöket is beleraktad. Az is nagyon jó hogy Hayley lett a főszereplő.Komolyan mondom már nem tudok mit írni mert konkrétan nincs benne hiba. Kész feladom nem tudok mit írni szóval sajnos bekel érni ennyivel.Ja és még lett még egy olvasod.

25/25

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm azt az időt amit a blogra szántál és azt hogy megírtad a kritikát <3

    VálaszTörlés