2013. december 26., csütörtök

# Kritika 200 Egy történet, amiről mindenki álmodozik

Sziasztok!
  Tudom, hogy mindig ígérem, hogy behozom a lemaradásom, de befogom és amint látjátok szerkesztőfelvételt tartunk és így majd jobban fog menni minden. Ezek csak az én tanácsaim mindenki azt kezd a blogjával amit szeretne!

Egy törétnet, amiről mindenki álmodozik


Kinézet:
  Amint megnyitottam a blogod egyből megtetszett a fejléced. Egyszerű, de nagyszerű, minden összhangban van rajta és az írás is gyönyörű, látszik, hogy aki készítette sokat dolgozott rajta! A blogod kinézete összhangban van, bár nekem néhány dolog böki még a csőröm. Először én a bejegyzés címét sötétebbel írnál nekem így zavaró, de ez nem nagy hiba, elnézhető. Viszont a modulsávon változtatnék egy kicsit. Legfelülre hoznám a 'rendszeres olvasókat', 'kövessétek a blogot' és csak utána a 'chatet'. Viszont összességében tetszik a blogod kinézete.

25/17
Történet:
  Ilyen történettel még nem találkoztam, de ez egy olyan történet amiről mindenki álmodozik. "Bár sosem találkozhattunk, mégis te jelentesz nekem a legtöbbet" nagyon találó cím, teljesen magába foglalja a történetedet. A fogalmazásod nekem nagyon tetszik és eddig meg is fogott a blogod. Örülök, hogy nem találtam helyesírási hibákat és remélem, hogy ez így is fog maradni. Csak így tovább!

25/25

Összesen:50/42
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése