2013. december 13., péntek

# Kritika 189 Beépítve

Sziasztok!
  Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit szeretne.

Beépítve
Szandra

Kinézet:

  Nekem a fejléced nem nagyon nyerte el a tetszésem és el is mondom, hogy miért. A szereplők olyanok mintha rá lennének csak téve, mondjuk az nem a legnagyobb problémám, hanem a címe ami alig látszik. Szerintem azt lehetett volna sokkal szebben is írni... Viszont a blog designjához passzol. A modulsávba nem tudok belekötni.

25/15
Történet:

  Én imádom az ilyen történeteket, bár a tied nem nyerte el annyira a tetszésemet az elején, de utána igen. Szépen fogalmazol, tetszik az írás stílusod, a részek hossza nekem van mikor egy kicsit túlságosan hosszú, de ez sosem baj, lehet most velem van mivel nagyon fáradt vagyok. Helyesírási hibákat nem találtam, csak így tovább.

25/20

Összesen:50/35
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése