2013. november 12., kedd

#Kritika 164 Barátom az ellenségem

Hello!
Kritikával jelentkezek, sajnálom hogy el vagyok velük maradva, de nincs sok időm. megpróbálunk a hétvégén mást is hozni a kritikán kívül ( reméljük sikerül ). Még egyszer meg említeném, hogy a KRITIKA KÉRÉS SZÜNETEL vissza vonásig. Tehát aki mostantól kritikát rendel annak nem vesszük figyelembe. Minden mást viszont kérhettek.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Barátom az ellenségem
Barátom az ellenségem
Író .:  Becca*


~Fejléc .:
Nos, nem is tudom mit mondjak...... Talán azt, hogy tetszik is meg nem is. nem szeretem a rózsaszínt és szerintem a fiúk is rá kerülhettek volna, vagy legalább akivel a csaj össze fog jönni.  A betűtípus sem megfelelő, szerintem nagyon rossz.
Ezen a fejlécen látszik, hogy igényes munka és gondosan el készítették, de még sem nyerte el a tetszésem és nem tükrözi a készülőben lévő történetet. Szerintem cseréld le. [ Ha rendelsz, akár tőlünk is tudsz ]
10 / 4

~Sablon; Háttér .:
A sablonnal nincs bajom és a háttér sem olyan nagyon rózsaszín. 
2 x 10 / 9

~Történet .:
Nem sok mindent tudok még róla mondani, mert csak a prológus van fent. Arról viszont el tudom mondani, hogy nagyon tetszik és megfogott. nem tudom pontosan mi, de megfogott. Nagyon rejtélyes és titokzatos volt. Remélem hamar jön az első rész és szereztél még egy olvasót, szerény személyemben. 
10 / 10

~Modulok .:
Semmi belekötni valóm nincs. 
10 / 10

Összesen .: 50 / 42
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése