2013. november 8., péntek

#Kritika 161 Strange Boy

Hello!
Ismét kritika....
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

Strange Boy
Strange Boy
Író .: Papp Barbara


~ Fejléc .:
Egyszerűen szörnyű. A háttere nem tetszik, Harry el van benne rejtve, ami szerintem nem szép és a női karakterről is másik képet lehetett volna használni.  A " Boy " szót szerintem nem feketével kellett volna, mert alig lehet látni és olvasni. Szerintem cseréld le a fejlécet, ha tudsz készíts, ha nem rendelj ( akár tőlünk is ). 
10 / 3

~Sablon, Háttér .:
 A sablonnal semmi bajom nincs. A háttérrel viszont van. Nem értem miért ez a háttér? Én le cserélném egy sötét színű háttérrel, mondjuk ami fekete. A mostani háttér úgy rossz ahogy van. Nem illik a fejléchez és az egész bloghoz sem.
Sablon .: 10 / 10
Háttér .: 10 / 4

~Történet .:
El olvastam mivel kevés rész vn fent és észre vettem pár dolgot. A történet nekem nem tetszik, de másoknak biztos. A helyesírásodra jobban figyelj és a részek hossza is lehetne hosszabb. Nagyon tő mondatokban írsz, hagy hogy egy kicsit több legyen egy mondat, ezeket vesszővel tudod el választani. 
10 / 3.5

~Modulok .:
Szerintem elég egy oldali modul sáv is, mondjuk jobb oldalt. Az oldalakba tennék még egy oldalt a kritikáknak. Egy kis segítség, hogy is rendezd be a jobb oldali modulsávot.
Fentről ---> Lefelé
-Figyelem, Kérlek titeket [ Ezt egy modulba is írhatod ]
-Közérdekű [ Ezt általában adatoknak hívjuk ]
-Számláló
-Rendszeres olvasók
-Szereplő ---> Trish
-Szereplő ---> Harry
-Chat [ szerintem fontos, tegyél egyet a blogba  lehetőleg sötét színűt. ]
-Cserék
-Magamról [ Író ]
A fordítót szerintem le veheted, mert nem kell. A sorrendet, pedig remélem megfogadod. Cseréket is csinálnék, így többen ismernék meg a blogodat, Facebook is vannak ilyen Blog csoportok ahol meg oszthatod őket.
10 / 4.5

Összesen .: 50 / 25
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése